Gyakori kérdések

Nem olvastam el a vásárlói tájékoztatót és az Általános Szerződési Feltételeket

Kérjük, a vásárlás megkezdése előtt feltétlenül olvassa el az Általános Szerződési Feltételeit. Ezekben megtalál minden lényeges információt. A vásárlás véglegesítése előtt a rendszer felhívja a vásárló figyelmét, hogy ezt tegye meg. A fizetés gomb lenyomásával Ön azt igazolja, hogy tisztában van a tájékoztatók tartalmával, és elfogadta azokat.

Mi az a kényelmi díj?

A kényelmi díj a jegyvásárlási rendszer használatának a díja. Nem tartozik a jegyárhoz. Azzal, hogy Ön jegyvásárlást kezdeményez - akár interneten akár telefonon - és a vásárlást sikeresen lebonyolítja, használja a rendszert. A kényelmi díj mértéke a jegyár 7 százaléka.

Minden jegy megvásárolható az online felületen?

Az online felületen nem vásárolható meg minden, az állatkert jegypénztárainál megtalálható jegy. Az online felületen Egyéni, Kombinált és Csoportos jegyek vásárolhatóak. További jegytípusokról az állatkert honlapján (www.veszpremzoo.hu) vagy a jegypénztáraknál tájékozódhat.

Hol tudok személyesen jegyet vásárolni?

A veszprémi állatkert bejáratainál.

Vásárolhatok-e kedvezményes jegyeket interneten?

Gyermekjegyeket és nyugdíjas jegyet, valamint kedvezményes csoportos jegyeket vásárolhat az online jegyvásárlási felületen is.

Gyermekjegyek

Az állatkertben 0-2 éves korig babajegy, 3-18 éves korig gyermekjegy váltható kedvezményes áron.

Nyugdíjas és diák kedvezmény

Csak azok számára vehető igénybe, akik igazolni tudják diákigazolványukkal vagy személyi igazolványukkal a kedvezméynre való jogosultságot.

Csoportos és kombinált jegy

A csoportos és kombinált jegy az állatkert által meghatározott létszámra vonatkozik.

Mit tehetek, ha a weblap nem működik rendeltetésszerűen?

Az oldal használatához az alábbi böngésző programok használatát javasoljuk: Mozilla Firefox, Google Chrome, Safari. Amennyiben ezektől eltérő böngészővel használja a felületet és a működés során hibát tapasztal, kérjük próbálja meg a fentebb jelzett programok valamelyikével a használatot.

Milyen bankkártyák alkalmasak fizetésre?

  • Visa
  • MasterCard
  • American Express
  • Maestro

Hogyan igényelhetek ÁFÁS-számlát?

A vásárló adatai kitöltésénél igényelhető ÁFÁS-számla. Pipálja ki az ÁFÁS-számla igénylése négyzetet és töltse ki a legördülő mezőket. A számlát a megadott email címre küldjük ki.

Mit tegyek, ha tévesen adtam meg a számla adatokat?

Ha tévesen adta meg a számla adatait – pl.: nevét – és meg szeretné változtatni, akkor keresse fel ügyfélszolgálatunkat (+3630-699-0870) és a beazonosítását követően az ügyfélszsolgálati munkatárs törli a vásárlását és visszatéríti a jegy(ek) árát. Ezután újból elvégezheti a tranzakciót a helyes adatokkal.

Miért kell nevet megadni az online vásárláshoz?

A név megadása azonosítás céljából szükséges, amennyiben probléma adódik a vásárlásnál. A megadott adatokat más célból nem használjuk fel, harmadik személynek nem adjuk tovább.

Mit jelent az e-számla?

Az e-számla elektronikus úton kerül kiállításra és megküldésre. Az e-számlát elektronikus formában kell tárolni, így minősül eredeti, hiteles példánynak. Amennyiben kinyomtatásra kerül, a nyomtatott bizonylat másolatnak tekintendő.

Mire figyeljek a bankkártya adatok megadásánál?

A bankkártya adatok megadásánál az alábbiakra szeretnénk felhívni a figyelmet:

  • Kártyán szereplő név: A bankkártyán található kártyatulajdonos személynevét adja meg!
  • Bankkártyaszám: A kártyán található 16 karakterű sorszámot írja be, szóközök és kötőjelek nélkül. Amennyiben olyan OTP Maestro típusú kártyát használ, melynek 10 jegyű kártyaszáma van, kérjük a 675761 sorszámot írja be a kártyán található karakterek elé! Figyelem! A bankkártyaszám nem azonos a bankszámlaszámmal!
  • Lejárati dátum: A kártyán hónap/év formátumban van feltüntetve a lejárati dátum (pl. 10/09 - 2009. Október
  • Ellenőrző kód: Más néven CVC2. A dombornyomott kártyákon (Visa Classic, MasterCard és American Express) mindig van ellenőrző kód. Más kártyatípusokon is lehet. A kártya hátoldalán a tulajdonosi aláírás felett/alatt/mellett található számsor utolsó 3 karaktere adja ezt a kódot. Amennyiben kártyája rendelkezik CVC2 kóddal, kérjük a fizetéskor adja meg!

Tudok-e fizeti Széchényi Pihenő Kártyával az online vásárlás során?

Nem. A SZÉP kártyára vonatkozó jogszabályi rendelkezés nem teszi lehetővé annak elfogadását a közvetítői tevékenység során.

Mikor teljesül a vásárlás?

Jegyvásárlása akkor tekinthető véglegesnek, amennyiben a fizetési tranzakció sikeres, és a jegyrendszerben a jegyek eladott státuszt kaptak. A weblap visszajelzést ad a vásárlás eredményéről („SIKERES JEGYVÁSÁRLÁS”), és megküldi a szükséges visszaigazolást e-mailen. Amennyiben a visszaigazolás egy órán belül nem érkezik meg, ez nem feltétlenül jelenti a vásárlás sikertelenségét. Ilyen esetben, kérjük, ne kezdeményezzen újabb vásárlást, hanem lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal. Elképzelhető, hogy az email címe elgépelésre került, illetve a levelező rendszerek saját beállítása, ha a visszaigazoló email pl. levélszemétbe kerül. Ezek az esetek nem tekinthetők rendszerhibának. Kérjük, vizsgálja át a levelezője spam mappáját is, és lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal, hogy bizonyosságot kapjon vásárlása eredményességéről.

Mit tegyek, ha megszakad a tranzakció?

A vásárlási folyamat során a jegyrendszer a különböző pénzügyi szolgáltatói felületekkel kommunikál. E folyamatok során kérjük szíves türelmét. A jegyrendszer minden vásárlás eredményéről tájékoztatást küld Önnek. Ne szakítsa meg és ne indítsa újra a már megkezdett fizetést, valamint ne zárja be a böngészőt! Az idő előtti kilépés, blokkolás gátolja a visszaigazoló email megküldését. Technikai kommunikációs hiba miatt megszakadhat a tranzakció. Amennyiben ilyen jelenséget tapasztal, kérjük lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal egyeztetés céljából. Semmi esetre se kezdeményezzen új vásárlást!

Hogyan tudom átvenni a jegyeimet?

Az online felületeken való vásárlás után nincs lehetősége átvenni a jegyeit, mert azok egyetlen QR kódban lesznek eltárolva, amit a visszaigazoló emailben kiküldünk, illetve a vásárlást követő visszaigazoló felületen letölthetővé teszünk. A visszaigazoló emailt vagy a sikeres vásárlás után letöltött PDF fájlt telefonon vagy kinyomtatva a bejáratnál mutassa be. A beléptetést végző dolgozók a QR kód olvasó kliensekkel leolvassák a QR kód tartalmát és az abban szereplő jegyek szerint elvégzik a beengedést.

Hogyan tudom felhasználi a jegyeimet?

A jegyeket az állatkert bejárátainal tudja felhasználni. A jegyellenőröknek mutassa meg az emailben megkapott, vagy a letöltött QR kódot – telefonon vagy kinyomtatva –, akik QR kód olvasó kliensekkel leolvassák a QR kód tartalmát. Felhívjuk figyelmét, hogy a QR kódról beolvasott jegyeket egyszerre lehet felhasználni, vagyis a jegyek birtokosai egyszerre tudnak belépni az állatkert területére.

Mi az az elektronikus jegy?

Az elektronikus jegy egy PDF formátumban küldött jegy. Az elektronikus jegyet a vásárlást visszaigazoló felületen letölthetővé tesszük, valamint emailben is kiküldjük. A megvásárolt jegyek összessége egyetlen QR kódban lesz eltárolva az elektronikus jegyen.

Mire kell figyelnem, ha az online felületen elektronikus jegyet vásárolok?

Ügyeljen arra, hogy az elektronikus jegyét vagy kinyomtatva hozza magával, vagy pedig mobiltelefonján mutassa be. A beléptetést végző dolgozók csak így tudják az elektronikus jegy tartalmát leolvasni és elvégezni a beengedést.

Mi a teendő, ha nem kaptam visszaigazolást?

Amennyiben a bankkártyás fizetési tranzakció után a rendszer értesíti Önt a sikeres vásárlás tényéről, azonnal küld egy visszaigazolást az Ön által megadott email címre. Ha ezt a visszaigazolást 1 órán belül nem kapja meg, kérjük NE kezdeményezzen újabb vásárlást, hanem keresse fel ügyfélszolgálatunkat (+3630-699-0870) munkanapokon 8:00 – 12:00 és 12:30 – 16:00 között.

Mit tegyek, ha elveszett a visszaigazolásom?

Amennyiben elveszett a visszaigazoló email és a vásárlást visszaigazoló felületen sem töltötte le az elektronikus jegyét, kérjük lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal (+3630-699-0870 munkanapokon 8:00 – 12:00 és 12:30 – 16:00 között), és az elvégzett vásárlás azonosítása után újból megküldjük Önnek a visszaigazolás másolatát.

Mikor és hol érhetem el az állatkert ügyfélszolgálatát?

Ügyfélszolgálatunkat hétfőtől péntekig 8:00 – 12:00 és 12:30 – 16:00 között érheti el az alábbi elérhetőségeken:
Telefon: +3630-699-0870
Emailen: info@veszpremzoo.hu

Hova fordulhatok, ha hétvégén adódik problémám?

A panaszokat kizárólag munkanapokon tudja fogadni az Állatkert a fent megadott elérhetőségeken. Amennyiben hétvégén van problémája a megvásárolt jeggyel, úgy kérjük a pénztárnál vásároljon jegyet és panasza után az online jegyvásárlás értékét visszatérítjük.